Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi kupujícím a provozovatelem e-shopu NOBELS (dále jen „prodávající“).
Provozovatel e-shopu:Veronika Jahodová
Vítězov 59, 280 02 Kolín
Telefon: +420 721 312 944
E-mail: nobels@post.cz
2. Objednávka a uzavření smlouvy
Odesláním objednávky prostřednictvím našeho e-shopu vzniká mezi kupujícím a prodávajícím kupní smlouva. Kupující je povinen při objednávce uvádět pravdivé a úplné údaje.
Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě zjevné chyby (např. chybná cena, nedostupné zboží).
3. Ceny a platba
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH, pokud není uvedeno jinak. Cena uvedená u zboží v okamžiku objednávky je konečná.
Možnosti platby:
- Platba online kartou
- Bankovní převod
- Dobírka (pokud je nabízena)
4. Doprava a doručení
Zboží zasíláme prostřednictvím smluvních dopravců. Cena dopravy je uvedena v objednávkovém formuláři. Doba dodání závisí na dostupnosti zboží a vybraném způsobu dopravy.
Způsob dopravy
Zboží je doručováno prostřednictvím těchto dopravců:
- Česká pošta
- PPL
- Zásilkovna
Kupující si zvolí dopravce v průběhu objednávkového procesu.
5. Odstoupení od smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Pro odstoupení od smlouvy můžete využít náš vzorový formulář (na vyžádání zašleme e-mailem).
6. Reklamace a záruka
Na zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak). Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo písemně na výše uvedené adrese.
Zboží posílejte spolu s popisem vady a dokladem o koupi. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.
7. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje zpracováváme v souladu s platnými právními předpisy. Vaše údaje nikdy nepředáváme třetím stranám bez vašeho souhlasu, s výjimkou dopravců pro doručení zboží.
Podrobnosti naleznete v sekci [Ochrana osobních údajů / GDPR].
9. Vrácení peněz
V případě odstoupení od smlouvy prodávající vrátí kupujícímu všechny přijaté platby do 14 dnů ode dne, kdy byl o odstoupení informován. Vrácení platby proběhne stejným způsobem, jakým byla platba provedena, pokud se strany nedohodnou jinak.
10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Kupující – spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho spotřebitelská práva. Pokud se nepodaří spor vyřešit dohodou, může se spotřebitel obrátit na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz
Spotřebitel může využít také platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výhradně na návrh spotřebitele a pouze v případě, že se spor nepodařilo vyřešit přímo s prodávajícím. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, poprvé u prodávajícího.
11. Závěrečná ustanovení
Veškeré smluvní vztahy se řídí právem České republiky. Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv upravit. Aktuální verze je vždy zveřejněna na webu.
Veronika Jahodová